Es destinen 103.500 euros per donar suport a les 43 empreses beneficiàries dels ajuts municipals.

L'Ajuntament atorga ajudes al teixit empresarial per fer front a la crisi derivada de la Covid-19

Última revisió 23-11-2021 10:31
23/11/2021

La Junta de Govern ha aprovat la concessió de diverses ajudes per contribuir a la recuperació econòmica, facilitant liquiditat a les empreses del municipi afectades per la Covid-19. En total s’han destinat 103.500 euros a les subvencions, i se’n han beneficiat 39 empreses roqueroles.

Els ajuts s’han ofert als establiments que ha hagut de cessar la seva activitat a conseqüència dels efectes del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declarava l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19. També a les que van continuar la seva activitat però les mesures restrictives els va afectar significativament en el seu volum de negoci.

La regidora de Promoció Econòmica, Raquel Vilardebó, ha explicat: “Un dels compromisos del govern va ser donar tot el suport possible a les persones i a les empreses durant aquesta etapa pandèmica, i així ho hem fet. Vam aprovar un paquet de mesures socials i econòmiques i la resolució d’aquests ajuts en forma part”.

A més d’aquesta convocatòria, el consistori va posar en marxa altres iniciatives d’ajudes a persones afectades per la situació pandèmica i als comerços, per garantir que ciutadania i teixit empresarial poguessin tirar endavant malgrat l’adversitat.