Aquesta acció permetrà retirar les bandes rugoses de la via, que provoquen molèsties al veïnat pel soroll que fa quan els cotxes les trepitgen.

L'Ajuntament i la Generalitat avancen en la propera col·locació del radar de Santa Agnès

Última revisió 02-02-2024 19:59
15/09/2023

Aquesta setmana l’Ajuntament es va reunir amb tècnics del Servei Català del Trànsit per determinar el punt exacte on s'ubicarà l'estructura fixa de radar a la carretera de Santa Agnès, la BV-5105. Aquesta acció ja estava contemplada dins el paquet de mesures provisionals, acordades amb la Generalitat, per fer més segur l'accés al poble de Santa Agnès, a l'espera de la construcció de la futura rotonda.

Aquesta instal·lació cobra una importància afegida ja que permetrà que la mateixa Generalitat retiri les bandes rugoses que generen molèsties als veïns. En la trobada els tècnics han confirmat un termini previst per a la instal·lació d'aquest element fixe pel control de velocitat d’unes 3 o 4 setmanes.

El regidor de mobilitat, Dani Valls, s’ha mostrat satisfet i ha volgut reforçar el compromís del consistori amb Santa Agnès: “La seguretat i la confortabilitat del veïnat és la nostra prioritat. Vetllarem perquè es compleixin totes les actuacions acordades, i el més aviat possible”.