Aquesta destinació de compres de luxe està formada per 150 botigues i quasi 1.900 treballadors, dels quals el 76% són del Vallès Oriental

L'alcaldessa Marta Pujol fa una crida a seguir fomentant les aliances entre la Roca del Vallès i La Roca Village en el 25è aniversari del centre comercial

Última revisió 02-02-2024 19:01
06/10/2023

La Roca Village ha celebrat aquest divendres, 6 d’octubre, el seu 25è aniversari en un important esdeveniment que ha tingut lloc al mateix centre comercial. Hi han assistit, per part de l’Ajuntament de la Roca del Vallès, l’alcaldessa Marta Pujol; la regidora de Comerç i Turisme, Raquel Vilardebó; i el primer tinent d’alcaldia, Daniel Valls. La commemoració també ha comptat amb la presència del president de la Generalitat, Pere Aragonès; l’alcalde de la Roca del Vallès en el moment de la construcció del complex comercial i actual primer secretari del PSC, Salvador Illa; la presidenta de l'Associació de Comerciants de la Roca del Vallès, Montserrat Montroig; una notable representació d’organitzacions locals, comarcals, nacionals i internacionals, com l’Ajuntament de Granollers, l’Ajuntament de Barcelona o el Consell Comarcal del Vallès Oriental, així com autoritats de turisme i de l'empresa responsable de La Roca Village, Value Retail.

L'acte, conduit per la periodista de la Roca del Vallès, María Fernández, ha començat amb el parlament de Michael Goldenberg, director general de Value Retail a Espanya. A continuació, la presentadora ha donat pas a l’alcaldessa de la Roca del Vallès, Marta Pujol, que en la seva intervenció ha destacat: “En només dues dècades i mitja, La Roca Village ha esdevingut un destí de referència internacional i un punt de trobada per a les marques de moda més prestigioses del món”.

L'alcaldessa també ha apuntat que La Roca Village és un dels motors econòmics del municipi, generant ocupació de proximitat, tal com demostra el fet que un 76% del personal sigui del Vallès Oriental. Pujol també ha assenyalat que La Roca Village ha teixit complicitats amb les entitats roqueroles, col·laborant amb l’Ajuntament i promocionant la vila: “Vull felicitar, en nom de l’Ajuntament de la Roca del Vallès, totes les persones que al llarg d’aquests 25 anys han posat el seu granet de sorra per tal que La Roca Village esdevingués l’exemple de prosperitat que és avui. I és que La Roca Village representa un model exemplar de simbiosi amb l’entorn i de suma d’esforços. Un exemple d’integració”.  En aquest sentit, Pujol ha fet una crida a seguir fomentant les aliances entre la Roca Village i el teixit social i econòmic de la Roca del Vallès, buscant conjuntament un futur amb més oportunitats per a tothom, i ha posat en valor la gran riquesa cultural, patrimonial i natural de la Roca del Vallès.

Ha tancant el torn d’intervencions el Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, a qui ha seguit l’actuació de l’artista TV Boy, autor de la peça commemorativa del 25è aniversari de La Roca Village. Després de l’acte, els assistents s’han traslladat a un espai privat de La Roca Village per compartir un refrigeri. L'acte, que ha finalitzat al voltant de les 13h, ha transcorregut en un clima festiu i de celebració.

La Roca Village, al municipi des del 1998

La Roca Village es va instal·lar a la Roca del Vallès l’any 1998 amb 30 botigues i 199 treballadors. Actualment compta amb 150 botigues, quasi 1.900 llocs de treball i al voltant de 5 milions de visitants anuals. A dia d’avui, aquest complex comercial representa una destinació turística de primer ordre i coneguda arreu d’Europa.