L’objectiu és sumar esforços per reforçar la seguretat ciutadana i identificar sospitosos d’intentar cometre delictes contra el patrimoni.

Policia Local i Mossos d'Esquadra estableixen controls preventius als accessos als nuclis de població

Última revisió 23-11-2022 10:00
23/11/2022

Un dels acords presos a la reunió entre l’Ajuntament de la Roca del Vallès i els Mossos d’Esquadra, fa unes setmanes, era la d’establir dispositius conjunts de control dels accessos al municipi, per reforçar la seguretat ciutadana. D’aquesta manera, ja han començat els controls dels ambdós cossos policials, per prevenir els robatoris a domicilis.

L’objectiu principal és detectar la presència de persones o vehicles susceptibles que, per experiència policial, poden perpetrar delictes contra els habitatges. La simple presència dels controls també funciona com a element dissuasiu.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Daniel Valls, ha explicat: “Volem agrair als Mossos d’Esquadra l'esforç i el compromís que demostren dia a dia amb els nostre poble i amb els nostre veïns, a més de la predisposició per treballar conjuntament en aquesta campanya de prevenció dels robatoris, un tema sensible al nostre municipi”.

La Policia Local organitza els dispositius destina a aquests controls entre un i dos vehicles segons la disponibilitat del servei. Els Mossos donaran suport al dispositiu amb una aportació de la mateixa quantitat de vehicles. A part d’aquest dispositiu de punts estàtics també es reforçarà el patrullatge preventiu per les zones més castigades per aquesta tipologia de fets.