El Servei de Vigilància Epidemiològica del departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha informat d’un cas positiu de coronavirus en una persona veïna de la Roca del Vallès que es troba ingressada a l’hospital. Davant d’aquest fet l’Ajuntament vol transmetre un missatge de calma i serenor a la població i, sobretot, demanem que se segueixin les recomanacions oficials i que no es difonguin informacions no contrastades.

Comunicat de l'Ajuntament de la Roca del Vallès en relació al cas de coronavirus detectat al municipi

Última revisió 10-03-2020 13:58
10/03/2020

Es tracta per ara de l’únic cas de coronavirus confirmat a la Roca del Vallès, i l’Ajuntament ha constituït un comitè per fer-ne seguiment i informar degudament a la ciutadania de qualsevol novetat. El Servei de Vigilància Epidemiològica del departament de Salut de la Generalitat de Catalunya és l’organisme competent en la presa de mesures preventives i l’Ajuntament atén les seves indicacions en tot moment. Així, de moment els roquerols i roqueroles poden fer vida completament normal, i si el departament indiqués alguna actuació especial l’Ajuntament de seguida l’executarà i n’informarà.

L’Ajuntament de la Roca del Vallès torna a transmetre un missatge de tranquil·litat al conjunt de la ciutadania, amb el compromís de seguir aportant informació actualitzada i transparent. Així mateix, es reitera la crida a consultar informació oficial i no deixar-se endur ni reproduir rumors o notícies falses o tendencioses.

El departament de Salut de la Generalitat ha habilitat un web amb informació oficial i actualitzada sobre el coronavirus, amb apartats dedicats a aspectes com la transmissió del virus, els símptomes que ocasiona, el tractament, les mesures de prevenció, material divulgatiu i enllaços d’interès. Si teniu qualsevol dubte, podeu adreçar-vos al telèfon d’informació 061.