ONCOVALLES, Fundació Privada Granollers i V.O.contra el càncer

La Fundació d’ajuda Oncològica, Oncovallès és una institució no lucrativa que neix amb l’objectiu de donar suport i ajuda psicooncològica integral als malalts de càncer i als seus familiars. El maig del 2002 ens començàvem a fer visibles a la societat granollerina, preveient poder cobrir tot el Vallès Oriental, amb el nom “Associació Granollers i Vallès Oriental Contra el càncer”, amb el suport de l’Ajuntament de Granollers. D’associació passa a fundació el 28 de març del 2006. Tenim conveni amb els Hospitals comarcals i amb CatSalut, 40 CAP’S i a les Farmàcies del Vallès Oriental, per arribar a tothom per tenir cura del dia a dia del malalt. Tenint en compte els efectes secundaris dels tractaments oncològics, i així aconseguir un treball en equip per fer una millor qualitat de vida, facilitant un model de treballa emocional, que permeti l’abordatge de les seves necessitats tant dels malalts com del seus familiars. Desprès de mes de 15 anys d’experiència ens reafirmem en el que ja dèiem quan varem començar sota el lema “La prevenció va primer” , ho treballem des de Salut Pública dels ajuntaments de la comarca. Tal i com indica el seu nom, “Oncovallès”,donem cobertura a tota la comarca del Vallès Oriental ja que hem obert les portes a totes poblacions de la nostra comarca.

Avgda. Del Parc, núm. 9 6ª planta 08402 - Granollers

De 9.30h. a 13.30h. i de 16h. a 20h.

Carme Grau Parramon

Imatges