Mapa activitat cultural de la Roca del Vallès

Objectius i formulari

La finalitat del Cens Cultural de La Roca és la creació i publicació del cens d’artistes, creadores, entitats i empreses de la Roca, la Torreta i Santa Agnès relacionades amb el món de la cultura, i tenir un mapa de tota l'activitat cultural del nostre municipi.

L’Ajuntament de la Roca està elaborant el Cens Cultural del municipi amb l’objectiu de crear un mapa de totes les persones, entitats i/o empreses vinculades al món cultural que viuen i/o treballen al municipi.

Es tracta d’un directori obert, gratuït, dirigit tant a artistes, artesans, com a professionals tècnics de l’àmbit cultural i/o al teixit associatiu, que pretén recopilar els projectes culturals que es generen a La Roca del Vallès en qualsevol camp de treball i disciplina artística. L’objectiu és impulsar la difusió de les produccions artístiques locals i promocionar-ne la seva divulgació amb la finalitat de poder crear noves estratègies, projectes comuns i tenir una diagnosi de la riquesa cultural del municipi.

Per formar part del Cens Cultural de la Roca només cal omplir aquest formulari. Un cop recopilada la informació, es publicarà en forma de Cens Cultural en aquest mateix web.

Si ets una persona connectada amb el món cultural (ja sigui a títol particular com a entitat i/o empresa; de forma amateur o professional), t’animem a formar-hi part!

Per a qualsevol dubte pots escriure’ns a: cultura@laroca.cat

DADES DE L'ARTISTA, COMPANYA O PROFESSIONAL

* Especificació dels requeriments per contractació (veure final formulari)

Camp de treball: (podeu marcar més d'una casella)

DADES DE CONTACTE

PERFILS SOCIALS

Xarxes socials (link)

AUTORITZACIONS

En cas que l’Ajuntament vulgui contractar els vostres serveis caldrà cumplir els següents condicionants per poder duu a terme correctament la contractació. En el cas de ser una empresa, caldrà estar donat d’alta amb un NIF d’empresa, o bé estar donat d’alta al règim d’autònoms.

DECLARACIÓ RESPONSBALE CONTRACTACIÓ

Protecció de dades

Si voleu veure la informació sobre l'Avís Legal cliqueu aquí.

Vídeos

VOTV - La Roca crea un cens per promocionar artistes i entitats culturals (10 juliol 2020)

Et pot interessar

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 02-02-2024 17:57